Klantenservice
Onze medewerkers staan elke dag voor je klaar voor de beste ondersteuning. Hier vind je hoe je ze kan bereiken of online zaken kan regelen. Onze online service maakt het je makkelijker om dagelijkse zaken zoals het doorsturen van post eenvoudig en snel te kunnen regelen.

Identificatie versturen
Hebben we je gevraagd om een foto van je ID kaart, Paspoort, Verblijfsvergunning of Rijbewijs te sturen? Gebruik onze Identificatie-app of dit snel en eenvoudig te doen.

Poststukken doorsturen
Wil je poststukken doorsturen naar ons? Dan kan dit verstuurd worden naar onze postbus.
Gratis doorsturen? Maak gebruik van onze Post-app om direct door te sturen.

Spreekuur
Wij hebben elke werkdag van 10:00 tot 12:00 spreekuur. Maandag t/m woensdag hebben we ook 's middags spreekuur tussen 13:00 en 16:00

Mijn Onview
Online inzage in je geldzaken? Via MijnOnview kun je eenvoudig inloggen en je geldzaken volgen. Geen account? Vraag deze dan aan.

Extra geldverzoeken
Extra geldverzoeken telefonisch of per e-mail worden elke dag behandeld. Heb je voor 11:30 terugkoppeling ontvangen? Dan ontvang je het extra geld dezelfde dag voor 17:00 uur op je rekening. uur

Tarieven
Alle diensten van Houkes Bewindvoerders & Zorgbeheer worden geleverd voor vooraf vastgestelde tarieven. De tarieven voor bewind, mentorschap en curatele worden wettelijk bepaald.

Downloads
Algemene voorwaarden, klachtenregelement of de privacyverklaring? Je kan deze vinden bij onze downloads.

Klacht, suggestie of tip
We streven naar maximale cliënttevredenheid. Heb jij tips hoe we dit kunnen doen of ben je ontevreden? Je kan via ons online formulier snel contact met ons opnemen.
De deur staat altijd open
Wanneer je jezelf wilt aanmelden, kan je het aanmeldformulier invullen. Wij bellen je dan zo snel mogelijk terug en we gaan samen een afspraak maken. Een afspraak met Houkes is altijd vrijblijvend.